Internetová reklama

Pod pojmem internetová reklama je třeba si představit dvě základní části:

Za prvé to je vytvoření patřičných, moderních a úspěšných reklamních prvků (bannery, buttony, animované a flashové prvky, skyscrapers, shockad - screenmade, out-of-box, pop-up, superstitials a další.

Za druhé je to úmístění na servery s odpovídající návštěvností. Výběr je závislý na cílovém segmentu reklamy, neboť reklama na internetu je v maximální možné míře personalizovatelná, což umožňuje maximální zacílení tržního segmentu dle předem vybraných kritérií.

Při přípravě Internetové reklamní kampaně je nutné znát tržní segment, dobu realizace, cenové možnosti - o vše ostatní se rádi postaráme!



Reklamní grafika

Návrhy firemního loga odpovídající oboru a zaměření Vašeho podnikání a aktivit. Navržené logo se stane základem firemního grafického standardu.
Marketingové materiály zpracované v grafické podobě odpovídajícímu firemnímu designu, případně kreativní grafické zpracování marketingových materiálů.